Welcome to...

星期六, 1月 27, 2007

Relaxing Weekend

一杯Double Mocha Macchia + 一件Chocolate Lamington 陪伴我渡過撰寫班務報告+教學評估的一個下午。難得感覺到...輕鬆呢!

這個semester要返三晚學,相當疲累呢...幾乎每晚下課時的一刻,身體也像散了般...

明天,基便回來了,沒見十多天...
雖是掛念,但卻沒有了從前的不安與不快,我想原因大概除了是習慣適應及思想成熟了以外,我更相信是神的動工,讓我們彼此比前更互信互愛了。

感謝主!

5 Comments:

  • At 9:29 上午, Anonymous 匿名 said…

    你飲同食個d野我都唔識? 邊個教??

     
  • At 1:31 上午, Anonymous 匿名 said…

    DISCOVERy果d唔係睇動物的嗎

     
  • At 8:42 下午, Anonymous 匿名 said…

    係Starbucks之嘛.... 唔駛"學"呱... =_=

     
  • At 11:08 下午, Blogger 雞蛋 said…

    都係伊花最明白我...^__^

     
  • At 9:20 下午, Anonymous 匿名 said…

    駛乜講! 呵呵呵~~~^0^ (很驕傲的笑聲!!)

     

發佈留言

<< Home