Welcome to...

星期一, 12月 04, 2006

昨天和今天

昨天
我第一次的...穿起婚紗了!

人常道:穿起婚紗的女子是最美麗的。
但我偏偏卻是那種連穿起婚紗也沒信心,覺得自己一定不及別人美的人....

可是,當我穿起時,我看見他的微笑...像是對我一份十分大的鼓勵,我便開始變得安心很多了。
我也明白多了,世上每位新娘也是最美的,只因為她身旁有一位懂得欣賞她的他!

今天
帶著累極的身軀回校,為的是取回我的功課,看看分數...
B+......還有導師給我的"good"和command...心裡便滿足開心了!
我要再努力加油,還有10多天便要考試了。

6 Comments:

  • At 12:20 上午, Anonymous 匿名 said…

    啊!原來唔敢穿,我都唔覺...
    所以,不用比較太多...

     
  • At 9:38 上午, Anonymous 匿名 said…

    沒有啊!!2個職員好似secure咁幫佢換衫,無得偷影,下次影相你來睇啦

     
  • At 10:49 下午, Anonymous 匿名 said…

    偷影唔到架,佢地一來睇到實,二來人地都話明唔可以影,偷影比人捉到又唔係咁好啦!影相o個日都影唔到架!我影o個日見到有人想偷影,比人話好瘀架!令人難做就唔好啦!

     
  • At 10:35 下午, Anonymous 匿名 said…

    我都好想睇你地d相呀~
    好期待呀~
    你們個個結婚咁開心..
    攪到我都有d心思思....hehe

     
  • At 12:19 上午, Blogger 雞蛋 said…

    特別多謝朱朱妳留言比我呀~
    (基舜睇到未? 識做啦!)

    昨晚見到一班樹仁的"準兄弟姊妹",感覺很親切、很開心呢!
    兩位主人家,係咪呀?!

     
  • At 11:51 下午, Blogger 芝芝 said…

    考試!
    fighting~
    fighting~
    >_<
    奸爸爹~~~

     

發佈留言

<< Home