Welcome to...

星期日, 6月 11, 2006

亞基,生日快樂!(兩天前)

不單是因為你"提醒",其實我也覺得沒理由芷慧、eva都有,但你卻沒有嘛...

雖然我這兩天心情極像天氣一樣反覆,甚至->->暴雨......
但若沒有你在旁陪伴和代禱,我相信必定會更難過。

我地從今開始(其實係自去年),每年都一起渡過對方的生日啦,好嗎?
(再黑雨都無問題的!)

靖汶、強芝,幾時同我亞基補祝生日呀?
(其實仲有我o架喎,我都係6月的生日之星來喎!)

一係我幫大家拿個主意,25/6請我地去Disney玩啦...ok?!

3 Comments:

  • At 11:48 下午, Anonymous 匿名 said…

    多謝

     
  • At 12:15 上午, Anonymous 匿名 said…

    阿基生日快樂! 有雞蛋在你身旁, 就是每年最大的生日禮物吧! =D 祝你們永遠幸福!

     
  • At 7:32 下午, Blogger 小強 said…

    好呀!同基仔擺大壽啦!!!
    雞蛋快d約人啦!

     

發佈留言

<< Home