Welcome to...

星期三, 1月 16, 2008

第一次下廚

花膠嚮螺海底椰湯 (其實只是預早一晚將湯包全倒進真空煲內)
鹹蛋蒸肉餅 (在惠x超市選購的)
抄芥蘭苗 (加了李x記的瑤柱蠔油)
香腸蟹柳煎奄列 (用了最愛的廚x牌雞肉腸)
便成了我第一次的"製成品"了!

我知道味道其實只是很一般,但能夠與心愛的丈夫和媽咪一起吃,並得到他們太客氣的讚賞,心裡很是滿足興奮呢!!

我終於開始有點明白家庭主婦努力持家的動力來源了。

8 Comments:

  • At 6:20 上午, Blogger kam kam said…

    慢慢學啦
    第日妳會越黎越叻架喇!
    有d人第一次煮餸可以係食唔落架.
    妳嗰d又睇得又食得仲好有營養添,好叻女呀!!

     
  • At 12:36 上午, Anonymous 匿名 said…

    我又要來吃飯啊~~~

     
  • At 11:53 上午, Anonymous 匿名 said…

    你已踏出成功的一步,我地上來試你手藝,又近了一步了,哈…期待。
    丫環

     
  • At 12:35 上午, Anonymous 匿名 said…

    厲害..~~~
    ................

     
  • At 1:40 上午, Anonymous 匿名 said…

    繼續努力呀, 下次上來要食你煮嘅嘢!
    我有個friend煮嘢食連煎蛋都唔識落油, 我睇d相你應該有嘅, 哈!你好叻呀!
    hing.

     
  • At 5:22 下午, Anonymous 匿名 said…

    Hing,

    d蛋真係無落油......

     
  • At 11:38 下午, Anonymous 匿名 said…

    謝太真係要繼續努力喇...
    hing.

     
  • At 2:36 上午, Blogger 芝芝 said…

    雞蛋,妳好叻呀!!!

     

發佈留言

<< Home