Welcome to...

星期日, 5月 07, 2006

母親節前一週


不明為何...哥哥總愛與媽媽頂嘴....

明明氣氛不錯的一頓飯,到最後也可令彼此失落。

今午在少年團契與小團友齊齊製作母親節禮物,是DIY艷麗花兒一朵(上圖所示)+對母親表達心意的"情信"一封。

當中一名F.1男生的開首一句心聲引起了不少笑聲及共鳴"親愛的媽咪,妳平時真的好煩,但我也為妳做了這支花...."
或許這是事實,但我想他媽媽看到後總覺又可怒又可笑!

是不是女兒總會較易明白母親及對她表達出關懷與愛?
男孩卻喜歡深藏不露吧?!

怎也好,朋友們,盼望你尚有機會向父母親表達愛時,就不要吝嗇了~
免得"子欲養而親不在"呢~

6 Comments:

  • At 11:18 下午, Anonymous 匿名 said…

    唉!都係因為熱啦....大家睇熱的觀點不同... 我覺得你真有教小朋友的恩賜

     
  • At 12:49 上午, Anonymous 匿名 said…

    雞蛋, 我日日都有上o黎架! 不過係有野講先留言囉! =)
    我上星期買左對波鞋俾媽咪, 但由於係母親節禮物, 所以一直收埋冇俾佢見到... 我諗佢母親節o個日著住一定更開心o者!!! ^^
    o係表達情感方面, 男仔同女仔真係好大分別架~~ 更何況係話對屋企人添?! 所以, 蛋媽媽至少有你這位疼愛她的小蛋在身邊, 真的比好多冇仔女錫的媽媽幸福多了!

     
  • At 2:59 上午, Blogger kam kam said…

    雞蛋:
    在基的Blog看見妳的link,所以快快來看.
    妳真是好像快樂小天使,想起妳就會好開心.
    妳要加油呀!
    如果我在香港,我也希望我的小朋友在妳教的學校讀書.有這樣的老師,小朋友也會有愛心及快樂點吧!
    祝妳媽媽母親節快樂!!

     
  • At 9:48 上午, Anonymous 匿名 said…

    師父:你真係過份,仲夠胆話"係我個blog見到個link"但係就一個言都無留比我.....
    你而家都係母親啦!係4個月bb o既母親,我都祝你母親節快樂

     
  • At 3:14 下午, Anonymous 匿名 said…

    有幸成為你其中一名朋友,雖我不是會常常留言或你需要時在你身邊的一個~~支持你!

     
  • At 11:20 下午, Blogger 雞蛋 said…

    嘩!好開心呀~
    eva,多謝妳真的有常常到訪,心感溫暖!!
    kammy,好開心妳來看我日記呀~我好掛住妳呀!很想見妳的bb!!(雖然仲未出世...)
    ling,雖然我地唔係成日見,但我地4個之間的"微妙感情",令我覺得妳對我實在很重要!

     

發佈留言

<< Home