Welcome to...

星期二, 5月 02, 2006

芷慧生日快樂!!!

Happy Birthday To YOU...
Happy Birthday To YOU...
Happy Birthday To 芷慧...
Happy Birthday To YOU!!!

芷慧,祝妳學業、工作愉快!
每天靠主得力、快快樂樂!!
與他因"距離"而心更接近!!!
身體健康、心想事成!!!!

感恩神讓我有像妳這位常常在我未開口說但已明白我深處需要的姊妹~
很欣賞妳那份對自己看法的持守和肯定~~
我會繼續向妳學習的~~~
我也要做一做堅強的人!

5 Comments:

  • At 11:26 下午, Anonymous 匿名 said…

    係呀,芷慧,我都祝你生日快樂!!

     
  • At 11:34 下午, Anonymous 匿名 said…

    謝謝你留下這一段文字慶祝我生日呢!今日我都很開心呀...因為很多少見的朋友仔都留message俾我呀..當然好開心你都call我啦!呢排真係好大壓力,但係今日又覺得很有支持,因為我有很多朋友關心我呢!上你的od..也讓我想起一些很久沒見的朋友呢!嗯..你的分享板作了一個橋樑呀!
    egg你要清楚自己要的是什麼也要勇敢去爭取呀!細e..好耐冇見你啦,你依然係o甘正呀!哈:)

     
  • At 1:06 上午, Blogger 小強 said…

    芷慧,
    生日快樂呀!
    好耐冇見了, 妳點呀?

    雞蛋,
    妳睇我ot完咁夜都黎捧場, 幾俾面妳!

     
  • At 2:54 上午, Anonymous 匿名 said…

    芷慧生日快樂!!!!!!!! 祝你願望達成呀~~~ (咩願望你自己話啦! haha)
    係呀, 好耐冇見呀~~ 我地個grad cell係咪摺左喇..... 嗚嗚~~~

     
  • At 8:51 下午, Blogger 小強 said…

    摺左咩???
    我地果屆今個月中會開, 都有成年幾冇開了!:p
    不如搵次合拼啦! 好想同大家聚聚! haha!

     

發佈留言

<< Home